JasonVT

Wie is wie? Wie rijdt wat? Dus eigenlijk simpel gezegd, stel je voor aan de clubleden!
Post Reply
JasonVT
Site Admin
Model: Tiburon
Cilinderinhoud: 2.0

JasonVT

Post by JasonVT » Mon Feb 19, 2018 7:37 pm

Hi allen,

Ik zal is beginnen met mijzelf voor te stellen op het (nieuwe) Forum.
Mijn naam is Jason van Tilburg, 25 jaar, ik woon in Rotterdam en ik rij een Hyundai Coupe uit 2003, een 2.0.
Sinds mijn 19e (2012) heb ik de Coupe en al vanaf de eerste dag dat ik de Coupe had was ik lid van Hyundai Street Tuning.

Na een aantal jaar een "normale" lid geweest te zijn van de club werd er mij gevraagd of ik deel wilde nemen als een bestuurslid, allereerst als designer omdat de vorige designer ermee ging stoppen, en later ook als webmaster wegens dezelfde reden.
Hier heb ik natuurlijk beide keren direct ja op gezegd, bedoel wie wilt dat nou niet zijn bij de gezelligste club :lol:

Voorlopig ziet het ernaar uit dat jullie nog lang niet van mij af zijn, er staan nog genoeg plannen op de planning op autogebied en ik raak jullie maar niet zat.

Zo stond de auto erbij in de showroom waar ik de wagen heb gekocht

Image

Image

En hier en daar wat aangepast staat die er nu ongeveer zo bij

Image

Image

Met nog heeeeeeel veel op de planning, o.a. voorbumper, achterbumper, side skirts, achterlichten, airride, custom grill en dat zijn alleen nog maar dingen die ik al heb liggen.

Post Reply